2012. 11. 12.

yesterday you said tomorrow..

Igen..én tipikusan az a lány vagyok, aki 'majd holnap' kezdi el a házidolgozatát, 'majd holnap' takarítja ki a szobát, és természetesen 'majd holnap' kezd el edzeni. Bika csillagjegyem révén rettentő lusta vagyok, igyekszem kihasználni minden alkalmat, amikor elheverhetek kényelmesen egy jó könyv vagy egy jó film mellett. Úgy döntöttem, hogy ma a változások napja lesz, ma jött el az én bizonyos 'holnapom'.

Tervezésben nagyon jó vagyok, így már hetekkel ezelőtt tudtam, hogy ha 'egyszer majd elkezdem az edzést', akkor mit és hogyan akarok csinálni. Az edzésforma amit választottam, az insanity. Nem tudom mennyit hallottatok erről a Shaun T által kifejlesztett módszerről, a lényege az hogy az edzés teljes ideje alatt magasban tartja a pulzust, tehát abszolút kardió edzésnek nevezhető. Ugrások, kitörések, fekvőtámaszok..egyszóval gyilkos. Ja igen..ehhez hozzátartozik, hogy ha viszont ráveszem magam, és elkezdek vmit, akkor viszont nem érem be holmi Norbival, nekem egyből a legdurvább, legkeményebb edzés kell, amiben érzem a kihívást és érzem magamon ha fejlődök. Tehát az edzés kiválasztásának elsődleges kritériuma, hogy ne tudjam végigcsinálni :D...

Az edzés mellett igyekszem tartani a napi ötszöri étkezést, igyekszem egészséges alapanyagokat felhasználni az étkezésekhez, és sokat inni, pihentetően aludni. Az edzéstervem 60 napos, igyekszem közben beszámolni fejleményekről, persze ha túlélem :) A testem mostani állapotáról nem raknék fel képet, révén hogy nyugalom megzavarására alkalmas..:) Ha jól alakul a dolog, akkor majd teszek fel before-after képet, de csak ha már büszke leszek magamra :) Drukkoljatok!

Néhány kép inspiráció gyanánt:




3 megjegyzés:

  1. pont így vagyok én is :) Holnap kezdem a kínzást, bár én nem gyilkos dolgokkal, nekem kell a fokozatosság. Remélem jönnek majd a motivációs posztok! :D Sok sikert és kitartást :)

    VálaszTörlés
  2. Az első kép nagyon inspiratív. Mindjárt én is elkezdek edzeni!

    VálaszTörlés
  3. and great blog too. Please stop by my shop about little black dress when you have time. Thank you!

    VálaszTörlés