2012. 05. 04.

H&M pórustisztító maszk teszt

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem abszolút felfrissített ez a tegnap esti vihar. Annyira jól esett a mai idő. Nem az a döglesztő meleg, de azért 25 fok megvolt, lágy szellővel, ezt pont nekem találták ki. Annyira energikusnak éreztem magam ma délután, hogy még futásra is rá tudtam magam venni. A teljesítményemmel abszolút nem vagyok megelégedve, mert kb. 3 km-t futottam. Régebben, amikor nyári edzéseken maximális teljesítményt próbáltam nyújtani, 8-10 km simán megvolt. Nem tudom volt-e már erről szó a blogban, 3 éve jégkorongozom (illetve most éppen nem, államvizsgáig), és a nyári edzések nálunk a jeges szezon alapozásáról szólnak, így amikor rendesen jártam, nagyo jó formában voltam. Úgyhogy most a "régi énem" újraélesztése a célom, hiszen teljesítményem is jobb volt, vékonyabb is voltam, sokkal jobban éreztem magam a bőrömben. Ma már megtettem az első lépést..:)

Szeretném ma megosztani veletek a tapasztalataimat a H&M-es pórustisztító maszkról.

A maszk krémes állagú, először nagyon megtetszett az illata, kellemes málnás, azonban az arcomra felkenve annyira tömény volt a málnaillat, hogy az már nem tetszett. Ahogy száradt a maszk az arcomon, akkor a tömény illat is kezdett elillanni.
a bal oldali maszkról van szó :)
Csináltam képet az összemázolt arcomról, a képek megtekintése csak erős idegzetűeknek ajánlott! :))


A második képen látszik, hogy ahogy letelt a hatóidő, elkezdett repedezni, és kezdte húzni a bőrömet. Legalább nem lehet elfeledkezni arról, hogy fel van kenve:)
Sajnos előtte elfelejtettem képet csinálni, de nekem a végeredmény nagyon tetszett. Az orromon elég gyakoriak az eltömődött pórusok, előfordul, hogy "fekete pöttyös". Ez a maszk viszont nagyon hatásos, tök tiszta lett tőle a bőröm. Nemcsak az orromról tűntek el a pöttyök, de sokkal szebbnek éreztem az egész arcomon :) Teljes mértékben meg vagyok elégedve ezzel a maszkkal, kár hogy csak egyet vettem :(


Próbáltatok már H&M-es maszkokat?

8 megjegyzés:

  1. megkérdezhetem az árát? :)

    VálaszTörlés
  2. engem is érdekelne az ára :)
    nekem avon os lótuszvirágos pórustisztító maszkom volt, pont kedden fogyott el. az sem volt rossz, és a bőröm, ha nem kap maszkot, már kezdi hiányolni. :)
    tegnap nagyon megtetszettek a h&m-es testpermetek, szerintem én most egy olyasmire fogok lecsapni :)

    VálaszTörlés
  3. A maszk 390 Ft volt. Én is gondolkodtam avonos maszk vásárlásán, a planet spa-s arcmaszkok csábítanak, csak még nem vagyok benne biztos, hogy kell nekem :)

    VálaszTörlés
  4. De kár, hogy felénk (még) nincs H&M, én is kipróbálnám!

    Kaptál tőlem egy díjat :-)

    http://pancsipipereasztala.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, tündér vagy! Ez az első díjam :))
      Egyébként sajnos nálunk sincs H&M, Pesten vettem az Arénába ezeket a gyöngyszemeket.

      Törlés
  5. Fogadd szeretettel tőlem: http://junoblogja.blogspot.com/2012/05/nagy-meglepetes-ert-az-imentamikor.html

    VálaszTörlés