2012. 04. 17.

Yves Rocherben jártam..

Sziasztok!

A hétvégén Aréna Plázában jártunk, eredetileg tavaszra szerettem volna ruhákat venni, de sajnos semmi olyat nem találtam, ami kedvező áron jó minőségű lett volna. Bánatomban úgy döntöttem, hogy betérek az Yves Rocher üzletébe. Itt végre találtam nekem tetsző dolgokat, és hogy megajándékozzam magam némi boldogsághormonnal bedobáltam a kosaramba egy kókuszos testápolót, valamint négy kis pezsgő fürdőkockát. Mindnek isteni illata van, a testápoló nélkül azóta nem mozdulok sehova sem :) Amellett, hogy fenséges illata van, a száraz bőrömet megfelelően hidratálja. Kicsit nehezebben szívódik be, sűrűbb állaga van, mint az általam eddig használt testápolóknak, de a végeredmény fantasztikus. Egyedül egy pumpás adagolót hiányolok belőle, nem szeretem így öntögetni a testápolót.



A H&M-ben is csak a sminkcuccok kötöttek le most :S Vettem 3 arcmaszkot, kíváncsi vagyok rájuk, ha ti is kíváncsiak vagytok rá, szívesen írok majd a tesztekről.


Mi a tapasztalatotok ezekkel a termékekkel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése