2012. 04. 28.

rúzsteszt, avagy olcsó húsnak híg a leve?..

Gyönyörű napsütéses napunk van ma :) Örülök neki nagyon, végre ki lehet mozdulni, napozni, imádom az ilyen szép időt. A mai amúgy is egy különleges nap számomra, hiszen ma tartjuk a szülinapomat (igazából szerdán volt), ma lesz ünnepi ebéd, ajándékosztás, úgyhogy izgatott vagyok :)
Valamelyik nap beugrottan az eurós boltba, ahonnan sohasem távozom üres kézzel, most épp rúzsokból vásároltam be. Nagyon furcsa számomra is, hogy amennyire eleinte nem szerettem a rúzsokat, mostanában annál jobban imádom őket. Semmilyen sminktermék nem tud annyira levenni a lábamról, mint egy szép színű rúzs. Az eurós boltban elég olcsón lehet beszerezni őket, kíváncsi voltam, hogy vajon ezekre a termékekre is igaz-e, hogy "olcsó húsnak híg a leve"?

Nos, akkor nézzük miket vásároltam:

balról az első 6 rúzst vettem, a manhattan rúzst barátnőmtől kaptam születésnapomra, a fleur de santé rúzs pedig a marie claire-hez járt ajándékba :)


Lora rúzsok:

807-es és 964-es árnyalat

A rúzsok csomagolásával meg vagyok elégedve, pláne ezért az árért :) Igazából kicsit zavaró a szögletes alakjuk, jobban szeretem a gömbölyű csomagolású rúzsokat.  A rúzsok tetején látható a rúzsok árnyalata, ami azért praktikus, mert nem kell leszedni egyesével a tetejüket ahhoz, hogy megtaláljam amelyiket éppen keresem. A rúzsokat teljesen vissza lehet húzni, tetejük pedig stabil annyira, hogy nem esik le magától, ami fontos táskában való hurcolásnál :)
 
felső: 964, alsó:807
Krémes állagúak, szerintem annyira nem vészes a pigmentáltságuk se, nekem összességében tetszenek. Picit citromos illatuk van, azzal nem nagyon vagyok kibékülve, de a színük, állaguk tetszik.

Lora classic lipsticks:
903-as és 817-es árnyalat
Ezek a Lora rúzsok ránézésre picit gagyibbnak tűnnek, mint az előző típusúak, viszont nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tudnak. Úgy emlékszem darabját 145 forintért vettem, úgyhogy nem vártam csodát tőlük. A rúzsokat nem lehet teljesen visszahúzni, és én a tetejükben sem bíznék, hogy magától nem zuhanna le bármelyik pillanatban. Maga a rúzs, mint a képen is látszik fényes, nekem műanyag hatást kelt. Na, de nézzük, hogy tesztelésnél mit produkáltak:
903, 817
Ezek a rúzsok is krémes állagúak, kevésbé pigmentáltak, mint a drágább rúzsaim, viszont én meg vagyok elégedve ezekkel a színekkel. Van hogy nem akarok 'atompigmentált' szájat, csak egy kis leheletnyi színt, ahhoz szerintem tökéletesek :)

Miss butterfly rúzsok:
353-as és 347-es árnyalat
A Miss Butterfly márkával eddig nem találkoztam, ezek is az eurós boltban lelhetők fel, hasonló áron, mint az előző rúzsok. Elég erős vanília illatuk van, ami nekem nem tetszik, bár szájra felkenve nem lehet érezni..hálistennek. Szerintem rövid időn belül rosszul lennék a tömény vaníliától :) Csomagolásuk egyszerű, műanyag. Ahhoz, hogy hozzájuthassak a rúzsokhoz, le kellett szednem az összetevőket tartalmazó papírkát, és így gyönyörűen ott maradt a ragacs a műanyagon, remek :D
felül:347, alul:353
Hát.. a pigmentáltságuk gyatra, át kell menni párszor a felületen, hogy legyen valami színe, bár ez inkább csak a 347-esre vonatkozik. A 353-asnak egész szép rózsaszín árnyalata van, és azt még használhatóbbnak nézem első látásra, mint a másikat. Ezeket a rúzsokat biztosan nem venném újra, mert lehet, hogy csak a helyet foglalják.

Ajándék rúzsok:
manhattan- intense red (450) és felur de santé - satin rose)
 A manhattan rúzst a legjobb barátnőmtől kaptam szülinapomra, aminek nagyon örültem :) A csomagolása teljesen rendben van, praktikus lekerekített formája van, viszont ez tipikusan olyan rúzs, aminek le kell vennem a tetejét, hogy megtudjam melyik árnyalat is ez. De hát ennyi baj legyen :D Iszonyú szépen pigmentált színről van szó, krémes állagú, tesztelésnél egyszer húztam végig a bőrömön és így is gyönyörű színe van.
A fleur de santé rúzs pedig egy nagyon szép lágy, szaténfényű rúzs, örülök neki, hogy ezt a színt fogtam ki. Tetszik, hogy visszafogott, mégis gyönyörű. Csomagolása nekem picit furcsa, de nem rossz.
felül: fleur de santé, alul:manhattan
Összességében úgy gondolom, hogy egyszer-egyszer megéri olcsó rúzst venni, főleg ha annak a színe megfog bennünket, vagy ha szeretjük a halványabb, lágy színeket is, viszont ahogy láthattuk egyikük sem ér fel egy márkásabb rúzzsal, jelen esetben a manhattannal. Úgy gondolom, hogy ha intenzív, hosszan tartó színeket keresünk, akkor megéri befektetni egy-egy drágább rúzsba, hiszen abban valószínűleg nem fogunk csalódni.

Ti mit gondoltok az olcsóbb vagy noname rúzsokról?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hol vetted a Marie Clairt?
    Ahol én néztem csak dramatic red és satin sandalwood volt! Satin rose, vagy satin nude-ot sehol sem találtam!

    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Dunaújvárosban lakom, a postán van egy kis újságosbolt, én ott vettem. Igazából ezen kívül már csak két újság volt, én nem nagyon válogattam, nem tudom a többiben milyen rúzs volt, de örülök, hogy ez így alakult. Remélem sikerül neked is találni :)

      Törlés