2012. 03. 31.

Elseve szilikonmentes sampon

Már 5 hete, hogy elkezdtem tesztelni az Elseve szilikonmentes samponját. Eredetileg a Syoss ugyancsak szilikonmentesét akartam próbára tenni, azonban találkoztam pár nem túl pozitív véleménnyel, így emellett döntöttem. 
bocsi, hogy nem saját kép, de megint nincs velem a sampon :)

A csomagolása nagyon tetszik, más samponoknál előfordul, hogy a végén megmaradt kevés sampont csak hosszantartó ütögetéssel, rázással, vagy vizezéssel tudom előcsalogatni a flakonból. Ezt egyszerűen fejére állítom, mikor fogyóban van, így a nyílásnál gyűlik össze a maradék sampon.
Több mint egy hónapja használom, igyekszem elkerülni más hajápolók használatát, azonban félek attól hogy kiszáradnak a hajvégeim, így hetente egyszer balzsamot használok kizárólag a hajvégeimre. Alapvetően vékonyszálú, és gyorsan zsírosodó hajam van, és a hajhullás sem ismeretlen számomra, ugyanis ahogy növesztem a hajam, elgyengül, és hullik. Mondjuk sosem volt még ilyen egészséges a hajam, mint most, annak ellenére, hogy már a lapockámig ér, nincs elgyengülve, nem töredezik, nem hullik olyan vészesen, úgyhogy most boldog vagyok :D Szóval a szilikonmentes sampon használata tényleg segít a zsíros hajon, eddig heti háromszor mostam hajat, most már elég csak heti kétszer. Meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, az az egy gondom van vele, hogy jobban kócosodik a hajam, mint eddig, de nem olyan vészes, csak naponta kell fésülködnöm (igen, eddig nem fésülködtem..:). 

Egyszer előfordult, hogy nem volt nálam ez a sampon (két helyen lakom, otthon is és barátomnál is, és hát nem hurcolhatom mindenhova a samponomat), így kénytelen voltam szilikonos samponnal hajat mosni, mégpedig a Garnier sörélesztős és gránátalmás samponjával. Azt vettem észre, hogy a hajam hihetetlenül szerette, dús lett, fényes és selymes. Azelőtt sem volt problémám ezzel a samponnal, de ekkora hatást nem váltott ki :) Szóval ezt is a szilikonmentes javára írom.. szerintem akinek gyorsan zsírosodik a haja, annak mindenképpen ki kell próbálnia :)

Milyen tapasztalataitok vannak ezzel a samponnal kapcsolatban?

3 megjegyzés:

  1. Ennek a samponnak van a balzsam változata is.
    Nem azt használod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az lenne a legideálisabb, és tervezem is majd a beszerzését, csak most 3-féle balzsamom is van, ezért nem vettem még egyet, majd talán ha elfogyasztom az egyiket :)

      Törlés
  2. Nekem mindkettő bevált, ráadásul nem is figyeltem, hogy szilikonmentes legyen, ezeket szereti a hajam. :)

    VálaszTörlés